Hejhej.

Ska snart lägga mig men blogga lite först.
I lördags åkte jag ju till familjen Adolfsson och då köpte jag och evelina tårta som vi skulle äta & var ute med, fan va roligt vi hade! Går inte att ha tråkigt med dig hjärtat.
Sen var jag lite med Fredrik med och lyssnade på Denny och Jonatan i skype när dom sa massa hundskämt till honom för att dom tycker han ser ut som en hund, haha.
Sen idag var jag på Pizzerian och firade mig med att äta någon spansk soppa och sen pizza å till sist en sjukt god tårta, så fick jag sådär 900 typ som jag antagligen ska köpa Emmabodafestivalbiljett med ;).
Sen ska jag ju ta resten jag fått och spara till kamera!
Imorgon är det skola och då är det både syslöjd och kören så det blir trevligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!