Hallå där

Idag så har det varit en helt normal dag. Åkte till skolan, gick i skolan som jag gör nästan hela tiden. Klassen bowlade under mentorstiden & profilen.
Är ganska trött på att gå i vår klass nu, känner ingen bra stämning alls.
Imorgon är det skola som vanligt och sen kommer Fredrik. Så vi får se vad vi hittar på!
I veckan kommer syster hem från Australien också, annars kommer nog veckan vara ganska så seg.
I fredags kom Evelina hit och vi hade lite fredagsmys med nachochips med tacofärs å ost och sedan chips, dipp, godis & cola med mamma. Färgade även håret lite då.
Sen i lördags åkte jag och Evelina in till Växjö och gick på Grand samarkand och åt gott & handlade lite, efter det åkte vi till Emmaboda så sov jag hos Evelina & Fredrik. Ted, Rickard och Joakim var även där. Vi gick ut i snön, färgade håret, köpte kebabtallrik & hade det allmänt bra som man ska ha det på en lördagskväll. Sen söndagen spenderades där också.
Idag så har det varit en helt normal dag. Åkte till skolan, gick i skolan som jag gör nästan hela tiden. Klassen bowlade under mentorstiden & profilen.
Är ganska trött på att gå i vår klass nu, känner ingen bra stämning alls.
Imorgon är det skola som vanligt och sen kommer Fredrik. Så vi får se vad vi hittar på!
I veckan kommer syster hem från Australien också, annars kommer nog veckan vara ganska så seg.
I fredags kom Evelina hit och vi hade lite fredagsmys med nachochips med tacofärs å ost och sedan chips, dipp, godis & cola med mamma. Färgade även håret lite då.
Sen i lördags åkte jag och Evelina in till Växjö och gick på Grand samarkand och åt gott & handlade lite, efter det åkte vi till Emmaboda så sov jag hos Evelina & Fredrik. Ted, Rickard och Joakim var även där. Vi gick ut i snön, färgade håret, köpte kebabtallrik & hade det allmänt bra som man ska ha det på en lördagskväll. Sen söndagen spenderades där också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!